divendres, 25 de novembre del 2011

Marató Pirata de Montserrat by Koala's



Pel dissabte en que es feia la MpM teníem prevista la Travessa a Montserrat des de Can Massana amb una colla... diríem que de “novells”. La previsió “meteoroloca” però, anunciava mal temps. A part, els dies anteriors havia plogut força, i el terreny deuria estar força humit i la roca molla. I la veritat és que em feia molt de respecte i em feia patir l'haver de fer-la en aquestes condicions i amb “novells”. A part, ells tampoc ho veien gaire clar. Però el compromís era ferm.
El seny va regnar i vam decidir aplaçar la Travessa, i cal dir que això em va alleugerir la responsabilitat, però no pas els remordiments, ja que tots en teníem moltes ganes... bé, uns/unes més que d'altres...

Com que jo tenia ganes de fer quelcom i sabia de la MpM, doncs al capvespre vaig temptejar a alguns Patidors amb un missatge en clau com aquest:
“MpM: Si me dices 'ven'... Voy!”

Al cap de poca estona ja vaig rebre el “potser” del Terminator... Ai!! (no, no, no es pot fer broma, que...)

Així que després de sopar, el Terminator em truca i em diu que què!?
Doncs au, un per l'altre, ens animem i vinga, a preparar l'equipament a corre cuita. Pim-pam!
A dormir tard i a llevar-nos ben d'hora, ben d'hora... a les 4 !!


Arribem a el Bruc a les 5h20 i anem cap a la sortida...allà veiem un grup de participants que escolten atentament a un xicot amb barba que diu alguna cosa així: “en aquest grup s'haurà de córrer una mica, o sigui que qui volgués només caminar, s'ha equivocat de grup. Era el de les 4h!”
Sí, nosaltres erem els de les 5h30... (per fer-ho en unes 8 hores)
Un altre xicot, Xibeca en mà, també anava fotent “cullerada”, junt amb el @raulkoala... hehe, tots ells denotaven que el sopar havia anat “prou bé”, hehe...
El Terminator, que no sabia ben bé de què anava la cosa, estava una mica acollonit... però jo, com que des de la Triple Canal de Sant Jeroni Patidors&Koala's ja sabia com les gastaven, hehe, el vaig “tranquilitzar” dient-li que a mi també em fotia “respecte” però que segur que ens ho passariem bé! (jo portava el track grabat al GPS per si uns cas...).

Dit i fet, ens vam trobar alguns coneguts, entre ells el Jordi (Yakman), amb qui vam anar fent al llarg de tota la MpM i que si voleu saber-ne més del recorregut, etc., us recomanem la lectura de la seva crònica:





Aprofitem per donar l'enhorabona als Koala's & cia. per la bona organització i per l'espectacular recorregut!



Genial !!